Förr-Nu

Ja, tänkte lägga in lite bilder från i början av 6:an. Alltså när jag upptäckte att jag gillade att fota.
Sen kommer det lite smakprov från nu.
Se vilket som är bäst? :)
En av mina första bilder i min Nikon Transfer kamera. Tycks?
Positivt: ok, man ser att de ska va en julgran. Kunde jag itne haft den mer still, & inte så snätt...
Negativt: Ljuset... Darra inte, håll kameran rakt.
Smulan, vet att jag älskar dig. Men tyvärr inte hur ljuset är...
Positivt: Smulis e på bilden <3
Nagativt: Herrejisses... Ljuset, kan man använda blixt? gå längre bak & zooma... Tips te mig själv xD
Nytaget kort då. Ser ni skillnaden? Försökt o ta kort på denna skylten förr. Gillar den super.
positivt: Man ser vad de står på skylten, den är tydlig
Negativt: Är de bara jag eller ser kortet lite snett ut?
Ja, de får gilltas om jag har ställt upp kameran & jag e med på bilden ;)
Positivt: Jag e inte så mkt fjortis som man låtsades va i bärjan xD
Negativt: fötterna ser ruliga ut, men ok. ps: golvet borde dammsugas :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-torsdag.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-10-06 @ 17:25:06
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0